Getuigenissen: Afbeelding 1

Regelmatig krijgen wij mailtjes van klanten wegens goed uitgevoerd werk. We dachten dat het misschien fijn zou zijn om deze met jullie te delen. Meestal gaat het om zeer spontane reacties van hetzij vaste, hetzij éénmalige klanten. Alles publiceren zou de lijst te lang maken, hierbij een selectie:

 

-----

Hi,

What can I say, but thanks a lot to the bottem of my heart.

K. (mail 29/07/2019)

 

-----

Peter,

Wij waren heel content met de afname van vorige week.

Bedankt.

L. (telefoon 13/06/2019)

 

-----

Peter,

 Hierbij wil ik u en uw firma uitdrukkelijk bedanken voor de snelle service die jullie zojuist geleverd hebben.

(...)

Prettig weekend.

D.D. (mail 21/09/2018)

 

-----

“Alles past perfect!   Hartelijk dank hiervoor – al heeft het verschillende mensen de laatste maanden slapeloze nachten bezorgd – excuses hiervoor en hoop dat dit bericht het leed van slaaptekort wat doet verzachten, nogmaals chapeau! 

Vakwerk van de bovenste plank in een minimale doorlooptijd!!”

Dank,

DLP (mail 26/05/2018)

 

-----

 Beste Bert,

Kan / wil jij mij een geste doen(....) wil jij voor alle mannen ( en vrouwen ) welke bij Deprest werkzaam zijn deftige koffiekoeken regelen, XXX gaat deze betalen (...)

Dit puur omwille het feit dat jullie in deze job zonder al te veel voorkennis betrokken zijn geraakt en dit formidabel oplossen! Ik weet dat mensen overuren betaald krijgen maar toch wil ik laten blijken dat we dit als XXX enorm op prijs stellen, zeker gezien de kwaliteit....misschien dat het helpt om de laatste loodjes veilig te volbrengen en alsnog maandag ochtend 8.00 am op te leveren ;-)

Nogmaals hartelijk dank namens XXX.

Mvrgr,

D. (mail 25/04/2018)

-----

 

 

 

-----